WYNIKI konkursu!

Tak jak obiecałam dzisiaj publikuję wyniki naszego pierwszego kornelkowego konkursu :-)

Miałam nie lada dylemat, ponieważ przyznając punkty miałam wrażenie, że coś się nie zgadza. Niestety tylko 4 osoby zdradziły mi poprzez info na FB z czyjego są polecenia, również niektóre z Was nie dodały mojego banerka u siebie na blogu, a była to szansa na dodatkowy punkcik.
Były też osoby, które bloga polubiły bądź zaobserwowały, a nie napisały w komentarza ze zgłoszeniem. Niestety nie mogłam policzyć punktów, o których mnie nie poinformowano.

Z moich wyliczeń wyszła taka oto tabelka (mam nadzieję, że niczego nie pominęłam, bo starałam się każdą uczestniczkę analizować osobno i indywidualnie).


Z tabeli wynika, że bezapelacyjną zwyciężczynią została Karolina Karolowa! 
GRATULUJĘ WYGRANEJ!
Bardzo bym prosiła o przesłanie mi adresu do wysyłki na adres mailowy: 85_marchewka@wp.pl

Pozostałym Paniom serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w zabawie i zapraszam do śledzenia tego co się dzieje na blogu, bo planuję kolejne konkursy o nieco innej formule, a do wygrania będą atrakcyjne nagrody:-) 


Komentarze

  1. Gratuluję wygranej :)
    Cóż nie dostałam punkcików za fb mimo, że polubiłam. Dlatego też informuję, że nie każdy (tak jak ja) jest chętny do podawania swojego pełnego nazwiska, stąd tylko pierwsze dwie literki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Przeoczyłam to, że Pani podała swoje imię i dwie literki nazwiska. Punkcik doliczyłam, jednak i tak nie zmienia on nic w ogólnym rozrachunku wyników konkursu.
    Przepraszam:-(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kornelkowa Mama na tropie wysypki!

Test laktatora elektrycznego Canpol Babies Easy Start

Pawilon ogrodowy SANKT HANS z Jysk - co powiemy na jego temat?