UWAGA KONKURS!

Tak jak jakiś czas temu już zapowiadałam, przyszykowałam wraz z Kornelką dla Was konkurs.
Nagroda moim zdaniem całkiem ciekawa i może wzbogacić Waszą wyprawkę:-)

Do wygrania jest ten oto zestaw akcesoriów dziecięco-ciążowych:
w skład którego wchodzi:
- 7 szt. pieluszek Pampers New Baby (rozmiar 1),
- 6 szt. pieluszek Pampers Premium (rozmiar 1),
- 5 szt. jednorazowych majtek poporodowych,
- silikonowe nakładki na sutki (otwarte, ale nieużywane),
- krem BabyDream z filterm 50 dla maluszka,
- chusteczki nawilżane Johnson's,
- patyczki higieniczne Dada,
- gryzaczek żelowy,
- dwa smoczki Tommee Tippee Pure,
- dodatkowo, nie ma go na zdjęciu nowy termometr kąpielowy Canpol (delfinek).

Szacowana wartość zestawu to ok. 70zł

Dodatkowo zwyciężczyni/zwycięzca otrzyma zestaw próbek:

Aby zostać posiadaczem wyżej wymienionych przedmiotów, należy:

1. Dodać bloga do obserwowanych - otrzymacie za to 1pkt. (osoby które już mnie obserwują ten punkt już zdobyły),
2. Dodać ten banerek do swojego blogrolla, jeśli posiadacie bloga - 1pkt.,


3. Polubić nasz funpage na Facebook'u: https://www.facebook.com/kornelkowy - 1 pkt.,
4. Zaprosić znajomych do polubienia naszej strony - 1 pkt. za każdego zaproszonego nowego czytelnika (osoba, którą zaprosiliście powinna napisać w komentarzu lub w wiadomości na Facebook'u od kogo jest - takie osoby również mogą zapraszać kolejne osoby i brać udział w konkursie).
5. Napisać w komentarzu, że zgłaszacie swój udział w konkursie.

Konkurs trwa od dzisiaj, czyli od 16 sierpnia do następnej niedzieli, czyli do 24 sierpnia.

Wygrywa ten czytelnik, który zdobędzie najwięcej punktów:-)

ZAPRASZAMY do zabawy!

Komentarze

  1. Obserwuje jako Cat Girl
    Oczywiście zgłaszam swój udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jeszcze nikt się nie zgłosił? no cóż będę pierwsza, choć akurat nie spodziewam się dziecka, ale mam w rodzinie kogoś kto się spodziewa córeczki :)
    Obserwuję jako ona123
    polubiłam na FB jako Moje Blogi i udostępniłam informację o konkursie.
    Baner dodany na moim blogu: www.mojmalyswiat1.blogspot.com
    Swoją drogą zapraszam do siebie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej.
    Liczę, że jeszcze będą chętni i ktoś się zgłosi:) A Ty się nie zrażaj, ja w pierwszym rozdaniu na blogu miałam tylko 4 zgłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Karolina Karolowa
    Polubiłam na FB jako: Karolina Poplawska
    Zgłaszam swój udział w konkursie :) mam nadzieję, że zestaw powędruje do mojego małego siostrzeńca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA również czekam na małą bratanicę, dlatego chętnie się zgłoszę :)
    Bannerek wisi na moim blogu: http://wrotafantazji-eamane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie ja nie jestem w ciąży, ale moja siostra jest przy nadziei i myślę, że to byłby świetny prezent dla niej, dlatego zgłaszam się do rozdania.
    Obserwuję jako: Be Strong
    Baner: http://badzsilna.blogspot.com
    Lubię jako: Urszula Ty.....

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam swój udział w konkursie,na fejsie Justyna Sawicka

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwacja: Adrianna Karpowicz
    Blogroll: pazurkiumyszy.blogspot.com
    Lubię jako Adrianna Karpowicz

    Zgłaszam swój udział

    Pewnie nie wygram, jeśli jest to rozdanko na ilość głosów, ale spróbuję. Mam idealną osobę na ten zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział, nikt mi nie polecał konkursu, sama znalazłam go w sieci :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    lubię na fb jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kornelkowa Mama na tropie wysypki!

Pawilon ogrodowy SANKT HANS z Jysk - co powiemy na jego temat?

Test laktatora elektrycznego Canpol Babies Easy Start