Liebster Blog Award

Uczciwie muszę przyznać, że nie przepadam za takim "łańcuszkami". A już w ogóle nie przepadam za nimi teraz, kiedy wolnego czasu mam jak na lekarstwo. 
Postanowiłam jednak napisać wpis na ten temat, zwłaszcza że na tym blogu jest to moja pierwsza nominacja.

Zacznę jednak od tego z czym to się je, bo pewnie nie każdy zna ideę tego wyróżnienia.

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Mnie nominowała scarlet23, ze swoim blogiem: http://mineralnyswiatkasi.blogspot.com

Jej pytania były następujące  (na zielono wpisałam moje odpowiedzi):

1. Nie wyobrażam sobie życia bez mojej rodziny
2. Jak często robisz maseczki ? Nie robię:-)
3. Jutro będę spędzała cały dzień z moją córeczką
4. Mój ulubiony kosmetyk to : perfumy
5. Książka czy film? Film (na książkę ostatnio nie mam kompletnie czasu)
6. 5x5 = 25
7. Śmieszy mnie ludzka głupota
8. Nie umiałabym żyć bez allegro
9. Kawa czy herbata? Herbata, kawy nie pijam z uwagi na wrzody żołądka
10. Mój ulubiony smak lodów to kokosowy
11. O czym lubisz czytać na blogach o małych dzieciach


Ja ze swojej strony nominuję:


A moje pytania są następujące:

1. Co upieczesz na święta?
2. Zima czy lato?
3. Jaką muzykę lubisz najbardziej?
4. Lubisz warzywa, czy wolisz owoce?
5. O czym myślisz w trakcie prasowania?
6. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie?
7. Góry czy morze?
8. Dzień bez .... (wstaw coś tam) jest dniem straconym.
9. Jakie masz hobby?
10. Czy uprawiasz jakiś sport?
11. Co byś zrobiła gdybyś miała dzień wolnego od rodziny?

Mam nadzieję, że również jak ja znajdziecie chwilę na napisanie odpowiedzi na te 11 pytań:-)
Powodzenia:-) 
A Scarlet23 dziękuję za nominację:-)



Komentarze

  1. dziekuje:)bardzo chetnie podczytuje Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia!

    Mnie ludzka głupota częściej przeraża i martwi niż śmieszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze :) to ja odpowiem tutaj, bo już nominowaliśmy w tej zabawie troszkę wcześniej :)
    1. muffinki marchewkowe i ciasto marchewkowe
    2. zima!
    3. jazz
    4. zdecydowanie owoce
    5. "tylko nie koszule!"
    6. "Nędznicy"
    7. morze
    8. uśmiechu
    9. szyję, czytam, piszę
    10. długie, szybkie spacery
    11. umarłabym ze smutku
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominacje i zapraszam do nas na naszą odpowiedź :
    http://olilolilove.blog.pl/2014/12/12/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kornelkowa Mama na tropie wysypki!

Pawilon ogrodowy SANKT HANS z Jysk - co powiemy na jego temat?

Test laktatora elektrycznego Canpol Babies Easy Start