Blogosfera Canpol - czas zacząć testowanie

Jakiś czas temu pisałam Wam o tym, że zgłosiłam się z Kornelią w listopadowej edycji Blogosfery Canpol do testowania lub konkursu dotyczącego elektrycznego laktatora Easy Start. Pisałam również o tym, że oczekuję na szklane butelki tejże firmy z serii "Leśni Przyjaciele".

Jak się okazało, równocześnie z dostarczeniem butelek otrzymałam też do testowania wspomniany wyżej laktator. Także moje Drogie,.... udało mi się! Wygrałyśmy testowanie i butelek (to z forum familie.pl) i laktatora.
Dzisiaj tylko takie naprawdę pierwsze wrażenie, bo emocje jeszcze świeże.
Wszystkie przedmioty wyglądają obiecująco:-)



W najbliższym czasie możecie się zatem spodziewać, że pojawią się wpisy o butelkach i laktatorze. Najpierw będzie coś o wrażeniu estetycznym i tym jak te sprzęty mają się w stosunku do tego co już używamy obecnie.
Później będzie nasze wrażenie z użytkowania, bo przecież chwilę musimy poużywać, aby cokolwiek móc na ten temat napisać:-) Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam już do ich zadawania, abym wiedziała na co zwrócić większą uwagę, aby testy spełnić również Wasze oczekiwania.

Chciałabym również poinformować Was o kolejnej edycji Blogosfery Canpol. Tym razem do testowania przeznaczone są nianie elektroniczne.  W tej edycji również będziemy walczyły o nagrodę, być może tym razem uda nam się wywalczyć coś dla Was na konkurs?

http://canpolbabies.com/pl/blogosfera



Komentarze

  1. Udanych testów, my również otrzymałyśmy butelki i już pierwsze próby za nami:) Zgłosiłam się również do blogosfery w grudniowej edycji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ku naszemu zaskoczeniu znowu wygrałyśmy w blogosferze:-) Tym razem będziemy organizowały konkurs z nianią elektroniczną. A u Ciebie jak? Udało się wygrać testowanie?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kornelkowa Mama na tropie wysypki!

Test laktatora elektrycznego Canpol Babies Easy Start

Pawilon ogrodowy SANKT HANS z Jysk - co powiemy na jego temat?