Wyprzedajemy kornelkową szafę

Uff... nareszcie weekend, no i niedziela dzisiaj dłuższa, bo Kornelia się na zegarku nie zna i zamiast pospać jak zwykle do 8 (nowego czasu), to była rześka już o 7, czyli jak zwykle:-)

Ja natomiast cieszę się bardzo, bo tata z córcią dzisiaj bawią się na kupionym wczoraj dywanie, a ja mogę wreszcie ogarnąć garderobę mojego dziecka i wystawić coś niecoś na allegro.
Ubranek mam dużo, bo ciągle wrzucam na bieżąco, sprzedajemy je za grosze, więc może ktoś się skusi?
Zapraszam zatem i Was drogie czytelniczki na moje aukcje:

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15316912

Sprzedaję ubranka po Kornelii, niektóre praktycznie nie noszone. Trochę ubranek chłopięcych, które dostałam albo kupiłam z myślą o synku, który był córeczką:-) No i takie perełki jak kombinezon (nowy) i buciki. Dla zachęty zdjęcia dam też tutaj:-)






Komentarze

  1. Cudne buciki ;) jejku.. ;)Ja może za tydzień powitam na świecie moją kruszynkę ;) ale chyba te moje 62 cm będą za duże, bo chcą wywoływać w 37 tygodniu jakoś.. więc będę musiała chyba 50 cm kupić ..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem do mnie na aukcje, mam sporo ubranek na rozmiar 50/56 lub też oznaczonych jako 0-1 miesięcy. Kornelia była i jest raczej drobna, więc może coś znajdziesz dla swojego maluszka:-)?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kornelkowa Mama na tropie wysypki!

Test laktatora elektrycznego Canpol Babies Easy Start

Pawilon ogrodowy SANKT HANS z Jysk - co powiemy na jego temat?