Wiosenne porządki w szafie

Już od dłuższego czasu próbuję ujarzmić panoszące się niemalże w każdym kącie naszego mieszkania ubranka Kornelii.
W każdej szafie, za kanapą, pod stołem i w każdym zakamarku mam upchnięte siateczki z ubrankami: za małymi, za dużymi i wszelakiego możliwego typu. Do naszej piwnicy wejść się też już nie da, bo ubrania naszej córki albo czekają wyprane w plastikowych pudłach na swoją "rozmiarową" kolei, albo w kartonach spokojnie oczekują na nowego "nosiciela".
Niestety muszę przyznać, że rozhulałam się w zakupach.

Dojrzałam wreszcie do porządków i postanowiłam częścią ubranek się podzielić. Początkowo chciałam wystawić je na allegro, ale przy Kornelii i działalności biżuteryjno-bieliźnianej ciężko jest mi znaleźć czas na tworzenie kolejnych aukcji z odzieżą, która zginie w natłoku ubranek na allegro.
Postanowiłam więc wykorzystać nasz działalnościowy profil na Facebook'u i tam stworzyć folder, w którym zaproponuję ciuszki.

Link znajdziecie TUTAJ

Dodatkowo zapisałam się do kilku grup, w których mamy kupują i sprzedają ubranka. Kto wie...? Może za jakiś czas będę miała odrobinę więcej miejsca w domu?

Was również zapraszam do zapoznania się z proponowanymi ciuszkami. Będzie ich jeszcze więcej, tylko muszę ogarnąć te wszystkie siaty.
Osoby, które powołają się na bloga i wybiorą ciuszki i akcesoria za min. 50zł, mogą liczyć na darmową wysyłkę:-)

A to mała próbka tego co proponuję. Są też ciuszki dla chłopców i to nawet takich troszkę starszych od Kornelki:-)













Komentarze

  1. podobają mi się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jakie słodkie, niestety jeszcze nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj powoli trzeba się szykować do zmiany szafy już. A raczej ubrań w niej. Już zwątpiłam w zimę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kornelkowa Mama na tropie wysypki!

Test laktatora elektrycznego Canpol Babies Easy Start

Pawilon ogrodowy SANKT HANS z Jysk - co powiemy na jego temat?